1

داشتن گونه‌های پرحجم و برجسته به‌عنوان یکی از عناصر جذابیت در صورت است که باعث جوان‌تر به نظر رسیدن صورت نیز می‌شود. پر بودن قسمت میانی صورت باعث کشیده شدن قسمت پایینی صورت شده و به ظاهر کلی صورت تعادل بهتری می‌دهد. گونه گذاری بدون جراحی که در برخی موارد به آن پروتز گونه هم اطلاق می‌شود، یک انقلاب در روش‌های درمانی جدید محسوب می‌شود. برجسته کردن گونه بدون جراحی با استفاده از یک سرنگ انجام شده و به بستری شدن و ریکاوری بعد از درمان نیازی ندارد.

برای اطمینان ازحصول بهترین نتایج، عمل گونه گذاری باید توسط متخصصین مجرب و با تجربه انجام شود. دکتر سرمست برای مقابله با افتادگی گونه و از بین بردن خطوط چین چروک صورت، به وسیله تزریق ژل‌ یا تزریق چربی به شما استخوان‌های گونه برجسته و ظاهری برازنده که همیشه در آرزوی داشتنش بودید همراه با حداقل عوارض جانبی و زمان استراحت و بستری اندک، اهدا می‌کند.

 اگر شما نیز خواهان برجسته‌سازی گونه‌های خود به وسیله تزریق ژل یا تزریق چربی هستید و یا به اطلاعاتی در مورد انواع روش‌های گونه گذاری نیاز دارید با مطب دکتر سرمست تماس گرفته و قرار ملاقات و مشاوره‌ای با ایشان تنظیم کنید.

اطلاعات تماس:

021-22793025

021-22793042

021-44763110-3

فهرست مطالب

گونه گذاری با تزریق ژل


ژل‌های پوستی وسایل آرایشی و زیبایی قابل تزریق هستند که برای افزایش حجم ( برجسته کردن گونه بدون جراحی ) و تغییر شکل در ناحیه تزریق مورد استفاده قرار می‌گیرند مثل ژل‌های تزریقی صورت، گونه و چانه.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تزریق ژل می‌توانید کلیک کنید و مقاله مرتبط را مشاهده فرمایید.

فرآیند درمان

مقدار کمی ژل تزریقی توسط سوزن بسیار ریزی در پوست و در محل مورد نظر به صورت مستقیم تزریق می‌شود. پس از تمیز کردن ناحیه مورد درمان، از کرم بی‌حس کننده استفاده می‌شود. این بی‌حسی شما را مطمئن می‌سازد که تزریقی در حال انجام است، حداقل ناراحتی و درد را برای شما دارد.

عمل گونه گذاری با تزریق ژل، باعث می شود صورت چاق‌تر و پوست لطیف‌تر و بدون چین و چروک به نظر برسد. ژل همچنین به صورت حجم داده و قسمتی که ژل در آن تزریق شده است حالت و شکل جوان‌تر و شاداب‌تری به خود می‌گیرد.

2

نتایج درمان

برخی انواع ژل‌های تزریقی که به عنوان ژل‌های تزریقی پریمیوم شناخته می‌شوند به مقدار بسیار کمی در زیر پوست ناحیه تحت درمان تزریق می‌شوند. این نوع ژل‌ها خطوط چین و چروک پوست را پر کرده و باعث لطیف‌تر، شاداب‌تر شدن و سفت‌تر شدن پوست ناحیه تحت درمان می‌شوند. متناسب با نوع ژل انتخاب شده، نتیجه نهایی ممکن است 6 تا 24 ماه باقی بماند. برخی از انواع ژل‌ها که برای تزریق عمیق‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند ممکن است به جایگزینی کلاژن از دست رفته کمک کنند. تصمیم گیری در مورد نوع ژل انتخابی برای شما به مشخصات صورتتان بستگی دارد و ارزیابی و انتخاب نوع ژل باید توسط پزشک صورت گیرد.

با انجام چهار جلسه تزریق ژل در صورت که معمولاً ً هر سه هفته یک بار تنظیم می‌شوند، می‌توان به نتایجی بادوام دست یافت. نتیجه می‌تواند تا بیش از دو سال باقی بماند.

3

مدت زمان و دوران بهبودی و ریکاوری

پس از تزریق ممکن است محل تزریق کمی ملتهب شود که به سرعت التهاب از بین می‌رود. زمان تزریق به محل تحت درمان بستگی دارد و معمولاً ً بیش از 30 دقیقه طول نخواهد کشید و شما بعد از چند دقیقه مطب را ترک خواهید کرد.

عمل تزریق، زمان استراحت یا بستری شدن ندارد و شما می‌توانید بلافاصله پس از تزریق به فعالیت‌های روزمره خود بپردازید. ممکن است در محل تزریق کمی التهاب و کبودی به وجود بیاید که معمولاً در کمتر از 48 ساعت رفع می‌شود. پزشک در زمان ویزیت در مورد دوران بهبودی و اینکه باید چه انتظاری از عمل تزریق داشته باشید با شما بحث و تبادل نظر می‌کند.

مزایای تزریق ژل

تزریق ژل علائم افزایش سن را در نقاط مختلف صورت شما به وسیله حجم دادن به ناحیه‌های شل و افتاده پوست کاهش داده و چین و چروک‌های پوست را پر می‌کنند. برخی مزایای برجسته کردن گونه با تزریق ژل عبارتند از:

  • اقدامی است غیرتهاجمی با حداقل زمان بستری و استراحت بنابراین شما می‌توانید بلافاصله به فعالیت‌های روزمره خود مشغول شوید.
  • کاهش خطوط و چین و چروک‌های صورت و جوان‌تر شدن ظاهر صورت
  • پر کردن مجدد حجم از دست رفته صورت و جوان‌تر شدن ظاهر صورت
  • نتایج دراز مدت

هزینه تزریق ژل‌

یک برنامه درمانی شخصی براساس نیازهای فردی برای شما طراحی می‌شود که کاملاً رایگان است. هزینه ژل‌های پوستی بسیار متنوع بوده و بر اساس نوع و برند ژل انتخابی که مصرف می‌شود و همچنین تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان محاسبه می‌شود.

گونه گذاری با استفاده از تزریق چربی


برجسته‌سازی گونه با استفاده از تزریق چربی پزشک شما از یک کانول کوچک و استرلیزه برای برداشتن چربی از نواحی دیگر بدن استفاده می‌کند (معمولاً از باسن، شکم یا ران‌ها چربی مورد نیاز برداشته می‌شود). او ابتدا چربی برداشت شده را در یک دستگاه سانتریفیوژ تصفیه و استرلیزه می‌کند و سپس مقدار کمی از آن را با استفاده از یک سرنگ بسیار کوچک و ریز با حداکثر دقت و صحت در گونه تزریق می‌کند. با تزریق چربی شما به گونه‌ای طبیعی، زیبا و لطیف دست خواهید یافت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تزریق چربی می‌توانید کلیک کنید و مقاله مرتبط را مشاهده فرمایید.

4

فرآیند درمان

تزریق چربی به وسیله اضافه کردن حجم به گونه‌های تورفته، خط فک و خط خنده کار می‌کند. پر شدن دوباره و کشیده شدن صورت (مثل یک بادکنک که باد آن خالی بوده و دوباره باد می‌شود) آن را به صورتی با شکل قلب به جای صورتی مربعی با ظاهر میانسالی تبدیل می‌کند. به علاوه چربی می‌تواند به صورت عمیق در اطراف چشم‌ها تزریق شود و بدون نیاز به جراحی، پلک‌های افتاده را اصلاح کرده و ظاهر صورت را بیش از پیش جوان‌تر کند.

تزریق چربی در مدت حدود یک ساعت در مطب انجام می‌شود. در این عمل نیاز به بستری شدن در بیمارستان و بیهوشی عمومی نیست.

5

مدت زمان درمان و دوران بهبودی

دوران ریکاوری حدود یک هفته است. در پایان هفته اول امکان آرایش ملایم وجود دارد و نتیجه طبیعی برجستگی کامل گونه قابل مشاهده است. در برخی موارد چون سلول‌های چربی تزریق شده به بدن ممکن است در محل مورد نظر تزریق به دقت تجمع پیدا نکنند، عمل تزریق نیاز به تکرار مجدد پیدا می‌کند.

6

مزایای تزریق چربی

در تزریق چربی به گونه که یک فرآیند کم‌تهاجمی‌ است از بیهوشی موضعی استفاده می‌شود که با حداقل درد، ناراحتی و زمان بستری همراه بوده و ثابت شده است که این روش، روشی مؤثر در بهبود ظاهر صورت مردان و زنان است. این روش معمولاً  به عنوان عملی فرعی و ایده آل می‌تواند به صورت ایمن و مطمئن در کنار عمل جراحی لیپوساکشن یا عمل‌های دیگر جوان سازی صورت انجام شود.

هزینه تزریق چربی

به دلیل اینکه در این روش برای برداشت چربی باید از لیپوساکشن استفاده کرد، هزینه‌ای بالاتر از تزریق ژل خواهد داشت. گزینه‌های دیگر که در میزان هزینه مؤثر است به پزشک شما بستگی دارد. برای مثال اگر وی صلاح بداند که عمل تزریق در اتاق عمل انجام شود، طبیعتاً هزینه افزایش خواهد یافت.

به این مقاله امتیاز دهید

دکتر هادی سرمستمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر هادی سرمست

– متخصص گوش گلو و بینی، جراح سر و گردن، جراح پلاستیک بینی و صورت – فارغ التحصیل دوره تخصصی در مهرماه سال ۱۳۸۸ از دانشگاه علوم پزشکی گیلان – دارای بورد تخصصی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *