pp

جوان سازی صورت اشاره به مجموعه گسترده ای از روش های غیر جراحی و جراحی دارد که برای بازیابی ویژگی های ظاهری صورت و باز گرداندن ظاهر جوان قبلی آن مورد استفاده قرار می گیرد.

فهرست مطالب

جوان سازی با روش های غیر جراحی


دکتر سرمست از روش های غیر جراحی پیشرفته برای بهبود و جوان سازی پوست فرد استفاده می کند. به این منظور روش های درمانی دارای سطح تهاجم کمتر همچون تزریق ژل، تزریق چربی، و بوتاکس از انتخاب های عالی برای افرادی است که به دنبال بازیابی ظاهر خود از طریق روش های غیر جراحی هستند.

تزریق بوتاکس

تجربه و دانش زیاد دکتر سرمست از آناتومی صورت به وی امکان می دهد ظاهر طبیعی شما را بازیابی نماید. با تزریق بوتاکس، دکتر سرمست می تواند عضلات صورت را که باعث ایجاد چین و چروک عمیق و خطوط نامناسب بر روی پوست شده ریلکس نماید. استفاده از این روش برای جوان سازی پوست فقط به چند دقیقه زمان نیاز دارد. ایمن و در دسترس بودن این روش درمانی باعث شده تزریق بوتاکس یکی از رایج ترین روش های درمانی غیر جراحی برای جوان سازی پوست صورت باشد که در این حوزه به افراد متقاضی ارائه می شود. این روش درمانی می تواند خطوط اخم ایجاد شده در صورت، خطوط لبخند، و چین و چروک دور چشم را اغلب بطور کامل در طول چند روز پس از تکمیل درمان از بین ببرد و نتایج حاصل از آن برای ماه ها دوام و ماندگاری دارد.

تزریق ژل

با پیر شدن پوست، بافت های زیر آن که مسئولیت برآمده و جوان نگه داشتن پوست را برعهده دارند، به تدریج حجم خود را از دست می دهند. تاثیرات ناشی از جاذبه، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و سال ها لبخند زدن، نگاه کردن با چشمان نیمه باز، و جویدن همگی باعث می شوند بر روی پوست صورت چین و چروک های عمیق ایجاد شود. خطوط لبخند، چین و چروک دور چشم، اثرات باقیمانده از جای زخم ها، حجم از بین رفته از پوست صورت و سایر موارد مانند آن همگی می توانند با این روش درمان شوند. هنگامی که بوتاکس داخل پوست یا زیر آن تزریق شود، ژل تزریق شده (هیالورونیک اسید) شکاف ها و نواحی خالی شده از پوست صورت را پر خواهد کرد. تزریق ژل همچنین یک روش بسیار موثر برای دستیابی به ظاهر برآمده و زیبا در ناحیه لب ها و گونه ها است. به این ترتیب با توجه به نیازها و اهداف خاص درمانی شما، دکتر سرمست می تواند از تزریق ژل به عنوان یک روش درمانی تنها یا به همراه سایر روش های جوان سازی پوست همچون لیفت صورت برای رفع مشکل استفاده کند.

تزریق چربی

دکتر سرمست می تواند ظاهر، وضعیت و تناسب صورت شما را با استفاده از روش جوان‌سازی پوست تزریق چربی اصلاح نماید. به این ترتیب چربی مورد نیاز از نواحی خاص مستعد تجمع چربی برداشته شده و سپس به نواحی گونه ها، خطوط لبخند، و سایر نواحی صورت تزریق شده و به این ترتیب برآمدگی طبیعی صورت بازیابی می شود. این روش درمانی را می توان با بی حسی موضوعی در طول مدت 15 دقیقه انجام داد. به این ترتیب تزریق چربی یک روش درمانی جایگزین عالی برای بیمارانی است که به دنبال استفاده از روش های جراحی تهاجمی برای رفع مشکل خود نیستند.

جوان سازی با عمل جراحی


هنگامی که ظاهر افراد را در نظر می گیریم، هیچ قسمتی از بدن مهم تر از صورت فرد نیست. به همین خاطر است که تمرکز اصلی مرکز جراحی زیبایی و پلاستیک ما بر ناحیه صورت و گردن فرد است. در این مرکز یک جراح پلاستیک دارای سطح تجربه و دانش فراوان به نام دکتر سرمست با تمرکز بر این حوزه از تکنیک های جراحی و غیر جراحی مناسب همچون لیفت صورت، عمل جراحی زیبایی بینی، لیفت گردن، جراحی پلک ، لیفت پیشانی و ابرو، و بسیاری از روش های دیگر برای رفع مشکلات افراد در این حوزه استفاده می کند. دکتر سرمست به نحوی فعالیت خود را انجام می دهد که بتواند به آنچه در اصطلاح وی «ایجاد توازن بین هنر و دانش» است، دست یابد. به این ترتیب دکتر سرمست می تواند نتایج شگفت انگیز در این بخش برای بیماران خود ایجاد نماید. در صورت نیاز مطالب مربوط به روش های درمانی ما را مطالعه کنید، عکس های بیماران قبلی ما را قبل و بعد از درمان مشاهده نمایید، و در نهایت برای کسب اطلاعات بیشتر برای یک جلسه مشاوره هماهنگی و زمان بندی لازم را انجام دهید.

عمل جراحی زیبایی بینی

در صورتی که از ظاهر بینی خود نا خوشنود هستید یا فکر می کنید عرض بینی شما زیاد یا سر آن غیر عادی است، می توانید با استفاده از خدمات درمانی دکتر سرمست به ظاهر ایده آل برای بینی خود دست پیدا کنید. عمل جراحی زیبایی بینی که گاهی اوقات به آن «رینوپلاستی» نیز گفته می شود از حوزه های تخصصی دکتر سرمست است و ایشان دارای آموزش و تجربه لازم برای انجام این عمل جراحی در قالب یک فعالیت هنری می باشند. دکتر سرمست دارای درک تیز بینانه از آناتومی پیچیده بینی است و به این ترتیب با توجه به اهمیت زیبایی و عملکرد بینی می تواند ظاهر مناسب مورد نظر را برای شما ایجاد کند.

لیفت ابرو

افتادگی ابرو یا خطوط افقی ایجاد شده در این ناحیه می تواند باعث عبوس یا خسته به نظر رسیدن شما حتی در مواقعی شود که این شرایط در واقع وجود ندارند. لیفت ابرو یک روش درمانی دارای کمترین سطح تهاجم است که امکان استفاده از آن برای بهبود ظاهر پیشانی و خطوط اخم وجود دارد و می تواند به شما در بازیابی جوانی، جذابیت، و سرزندگی کمک موثر کند.

لیفت صورت

افتادگی پوست و شل شدن بافت صورت می تواند باعث بیشتر به نظر رسیدن سن شما شده و بر اعتماد به نفس شما تاثیر منفی داشته باشد. دکتر سرمست می تواند بطور قابل توجه پوست شما را صاف کرده و حتی خطوط، چین و چروک ها و سایر مشکلات ایجاد شده در پوست شما را بر طرف کند. به این ترتیب شما می توانید ظاهر جوان و شاداب خود را که به دنبال مشاهده آن در آینه بوده اید، در اختیار داشته باشید. دکتر سرمست تا کنون صدها مورد عمل جراحی موفقیت آمیز لیفت صورت را بر روی بیماران خود انجام داده و تجربه وی باعث شده به عنوان کارشناس و صاحب نظر در این حوزه معرفی گردد. دکتر سرمست به خوبی می داند که صورت هر فرد دارای ویژگی های منحصر به فرد است و برای دستیابی به بهترین نتایج می بایست برای هر فرد از روش های درمانی خاص استفاده شود.

عمل جراحی پلک (بلفاروپلاستی)

افتادگی و سنگین شدن پلک های بالا می تواند باعث شود ظاهر شما خسته یا عصبانی به نظر برسد و به این ترتیب بر درک و احساس دیگران نسبت به شما تاثیر منفی دارد. عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یک روش درمانی سریع و به نسبت ساده است که می تواند نتایج شگفت انگیز در این حوزه برای شما به همراه داشته باشد. در این روش درمانی با برداشتن مقدار کمی از پوست و بافت نرم آن می توان ظاهر فرد را اصلاح کرد. دکتر سرمست همچنین می تواند پلک پایین و سطح آن را نیز برای شما محکم کند و کیسه های چربی ایجاد شده زیر چشم شما را خارج کند. مسلماً با انجام این کار شما عاشق ظاهر جدید خود که ظاهری جوان تر و شاداب تر است، خواهید شد.

لیفت گردن

فرآیند بالا رفتن سن می تواند بر هر فردی به صورت متفاوت تاثیر گذارد و برای برخی بیماران، ناحیه گردن یکی از نواحی خاص نگران کننده در این بخش است. مسائل ژنتیک یا کاهش وزن نیز می توانند به غیر از افزایش سن افتادگی پوست گردن را برای فرد به همراه داشته باشند و در نتیجه اعتماد به نفس و رضایت فرد درباره ظاهر خود را کاهش دهد. در روش درمانی لیفت گردن پوست و بافت های زیر پوست در ناحیه گردن محکم شده و موقعیت قرارگیری آنها اصلاح می شوند. به این ترتیب فرد می تواند ظاهر پوست صاف تر، جوان تر و زیباتر در ناحیه گردن خود داشته باشد.

پروتز های صورت

پروتز گونه و پروتز چانه از روش های درمانی ایمن و موثر برای اصلاح ظاهر صورت افراد است که می تواند باعث بهبود تناسب اجزای صورت و بازیابی حجم از بین رفته در این ناحیه شده و در نهایت دستیابی به ظاهر جوان تر و زیباتر را برای وی به همراه داشته باشد. روش درمانی حجیم کردن گونه را می توان برای از بین بردن کیسه های تشکیل شده زیر چشم، ایجاد ظاهر چانه قوی تر، کوچکتر به نظر رسیدن بینی، و نیز بهبود ساختار خط فک نیز مورد استفاده قرار داد. روش درمانی پروتز صورت معمولاً با ایجاد یک شکاف در این ناحیه انجام شده و می تواند با بی حسی موضعی صورت گیرد.

بازسازی صورت

در صورتی که از یک آسیب دیدگی در ناحیه صورت خود رنج می برید یا به خاطر سرطان پوست تحت درمان هستید، مطمئناً به کمک یک جراح متخصص زیبایی با تجربه در حوزه بازسازی صورت نیاز دارید. دکتر سرمست دارای تجربه فراوان در درمان آسیب دیدگی های صورت، ترمیم ظاهر بینی، استخوان گونه و خط فک (زاویه دار کردن فک و صورت) است و علاوه بر این با روش درمان آسیب دیدگی های بافت نرم همچون پارگی و ساییدگی آشنا می باشد. دکتر سرمست بطور مشابه در حوزه ترمیم و بازسازی صورت پس از درمان سرطان پوست، تجربه و دانش فراوان دارد.

به این مقاله امتیاز دهید

دکتر هادی سرمستمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر هادی سرمست

– متخصص گوش گلو و بینی، جراح سر و گردن، جراح پلاستیک بینی و صورت – فارغ التحصیل دوره تخصصی در مهرماه سال ۱۳۸۸ از دانشگاه علوم پزشکی گیلان – دارای بورد تخصصی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *