lift

آیا به تازگی با مشکل‌ شل و پیر شدن پوست، بزرگ شدن منافذ پوست، لکه‌دار شدن پوست و ایجاد غبغب یا چروک خوردن پیشانی مواجه شده‌اید؟ تصمیم‌تان چیست؟، اجازه می‌دهید این نشانه‌های پیری روی صورتتان باقی بماند و به مرور شدیدتر شود و سنتان را بالا ببرد؟ آیا تحمل آنها برایتان آنقدر سخت است که دیگر تمایلی به نگریستن تصویر خود در آینه ندارید؟ اگر به دنبال راه‌حلی برای این مشکلات هستید، لیفت و کشیدن پوست صورت با نخ پرکاربردترین و پرطرفدارترین تکنیک برای دستبابی به جوانی جاودان و زیبایی طبیعی است.

دکتر سرمست یکی از پزشکان سرشناس و باتجربه در زمینه عمل زیبایی فرم‌دهی از طریق لیفت با نخ به شمار می‌آیند. بنابراین اگر قصد انجام این عمل را دارید، توصیه می‌کنیم برای دریافت وقت مشاوره از ایشان با مطب تماس حاصل فرمایید. دکتر سرمست در جلسه مشاوره به دقت به نگرانی‌ها و مشکلاتتان گوش می‌سپارند و شما را از روش‌های رفع مشکلات آگاه می‌کنند. ایشان در جلسه مشاوره با توجه به شرایط و اهداف خاص بیماران مناسب بودن عمل لیفت با نخ را تعیین می‌کنند و عوارض و خطرهای احتمالی این عمل را به بیماران اطلاع می‌دهند. دکتر سرمست برنامه درمانی جامع و منحصر به فردی را برای هر بیمار تهیه می‌کنند که شامل عمل‌هایی چون تزریق بوتاکس یا تزریق ژل می‌شود تا بهترین نتیجه از لیفت صورت به دست آید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد لیفت با نخ و مزایای آن با شماره‌های  زیر تماس حاصل فرمایید تا اولین وقت مشاوره به شما تخصیص داده شود.

02-122793025

021-22793042

021-44763110

021-44763112

021-44763113

فهرست مطالب

ناحیه‌های قابل درمان با عمل لیفت با نخ


صورت

• چروک‌های افقی و عمودی پیشانی
• پایین آمدن دم ابروها
• افتادگی ابرو و شل شدن بافت
• گونه
• خط خنده (خط نازولبیال یا خط کشیده شده از بینی تا لب)
• گوشه‌های دهان (خط ماریونت یا خط اندوه)
• افتادگی گونه و ناحیه زیر فک پایین
• فک پایین
• غبغب
• چین خوردن گونه
• خطوط عمیق روی پوست گونه
• چروک‌ها و خطوط عمیق روی گردن
• چروک‌ها و خطوط عمیق روی چاک سینه
• افتادگی پلک پایین و پف کردن زیر چشم
• لیفت V

بدن

• خطوط و چروک‌های پوست گردن و ناحیه دکولته
• افتادگی بافت
• غیرحساس شدن پوست و تشکیل بافت زیر پوستی (به ویژه پس از لیپوساکشن)
• چاقی بازوها و شکم

فرم‌دهی از طریق انجام عمل لیفت با نخ


فرم دادن و لیفت و کشیدن پوست با نخ عمل غیرجراحی ایمن، غیر تهاجمی و موثری است که نتایجی طبیعی و مشابه جراحی لیفتینگ صورت را به دست می‌دهد.
در عمل لیفت صورت با نخ از نخ‌های بخیه شفاف و ایمنی استفاده می‌شود که دندانه‌ها یا خارهای بسیار ظریفی روی آن وجود دارد. این نخ‌ها پس از وارد شدن زیر پوست تحت کششی ثابت می‌شود که با ایجاد کردن اثر تعلیق بافت‌های شل و افتاده را به آرامی رو به بالا می‌کشد. نخ لیفتینگ زیر پوستی‌ از روی پوست قابل مشاهده نیست. پس از قرار گرفتن نخ در جای مناسب، بدن کلاژن جدیدی را تولید می‌کند که دور هر نخ را فرا می‌گیرد تا اثر لیفتینگ صورت با نخ و نتیجه به دست آمده حفظ شود.

متقاضی ایده‌آل لیفت با نخ


چنانچه شرایط زیر در مورد شما صدق می‌کند، می‌توانید متقاضی لیفت و کشیدن پوست صورت با نخ باشید:
• V شکل کردن زیر شکم بدون جراحی
• تمایل به کاهش خطوط و چروک‌های اطراف چشم، روی پیشانی و گردن و خط لب
• تمایل به کشیدن و بالا بردن گونه‌ها، بخش پایین صورت و غبغب
• محکم‌تر، سفت‌تر و جوان‌تر کردن پوست
• درمان شل شدن و افتادگی ملایم تا متوسط پوست

مشاوره لیفت با نخ


دکتر سرمست در مطب یا بیمارستان شما را ویزیت می‌کنند و پس از ارزیابی وضعیت پوست، شدت افتادگی و ساختار استخوان زیر پوست و تشخیص مناسب بودن عمل، روش انجام عمل را با بیانی ساده به تفصیل توضیح می‌دهند و تمام پرسش‌ها را پاسخ می‌گویند و ابهام‌ها را برطرف می‌کنند. دکتر سرمست میزان تقریبی لیفت و بالا کشیدن پوست با نخ را در آینه نشان می‌دهند.
دکتر سرمست در جلسه مشاوره مناسب بودن عمل لیفت با نخ را تعیین می‌کنند. بهترین متقاضی این عمل در کل مراجعین 30 تا 60 ساله‌ای هستند که می‌خواهند بدون تن دادن به تیغ تیز جراحی و انجام جراحی لیفت کامل صورت یا لیفت ابرو به نتایج ماندگارتر و چشمگیرتری از نتایج تزریق بوتاکس و ژل دست یابند. برای آگاهی از قیمت بوتاکس و تزریق ژل می توانید به متخصص زیبایی مراجعه نمایید.

عمل لیفت با نخ


دکتر سرمست برای انجام عمل نخ مخصوص (نخ کانتور) را با استفاده از سوزنی بلند در نقاط با دقت تعیین شده وارد می‌کنند. محل ورود نخ برای تمام بیماران یکسان نیست. پس از آن که نخ زیر پوست وارد شد، خارهای بسیار ریز آن به شکل چتر باز می‌شود تا ساختاری نگهدارنده شکل بگیرد که به آرامی بافت‌ها را بالا می‌کشد و در موقعیتی بالاتر قرار می‌دهد تا چهره جوان‌تر به نظر برسد. دکتر سرمست سوزن را پس از اطمینان از موقعیت صحیح بافت خارج می‌کنند و انتهای نخ را به گونه‌ای می‌برند و گره می‌زنند که بتوانند آن را زیر پوست در جایی پنهان کنند که دیده یا حس نشود.

نخ‌های غیرقابل جذب درون بافت‌های عمیق باقی می‌ماند و بافت‌ها را بالا نگه می‌دارد. لیفت با نخ حدود یک ساعت زمان می‌برد و معمولاً تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. برای رسیدن به نتیجه دلخواه معمولاً فقط انجام یک عمل کافی است.

 لیفت با نخ

دوران بهبود


عوارض لیفت صورت با نخ و درد و ناراحتی آن بسیار ناچیز است و اکثر بیماران برای تسکین درد فقط تایلنول دریافت می‌کنند. به اکثر بیماران توصیه می‌شود تا مدت 24 تا 48 ساعت از کمپرس یخ استفاده کنند. بیماران با توجه به شغل خود و میزان تحمل ورم و کبودی اندک موجود می‌توانند پس از دو یا سه روز فعالیت‌های معمول خود را از سر بگیرند. اکثر بیماران می‌توانند پس از یک هفته آرایش کنند. ماندگاری نتایج لیفت با نخ 3 تا 5 سال یا حتی بیشتر است و به سن، شدت افتادگی و تعداد نخ‌های مورد استفاده بستگی دارد.

مزایا


شکل‌دهی و بالا کشیدن پوست و دستیابی به نتایج چشمگیر با ماندگاری 3 تا 5 سال از مزایای لیفت با نخ است که البته تابعی از نوع نخ به کابر برده شده است. لیفت با نخ راهکاری مناسب برای افراد 30 تا 60 ساله‌ای است که با افتادگی ملایم پوست مواجه هستند و در عین حال هنوز از ذخیره کلاژن کافی برای ترمیم و بازسازی برخوردار هستند. بیماران جوانتری که می‌خواهند فرم و خطوط شکل دهنده صورت را بهبود بخشند یا افرادی که از عدم تقارن صورت خود ناراضی هستند می‌توانند از این عمل بهره بگیرند.

هزینه


هزینه لیفت با نخ به تعداد نخ‌های لازم بستگی دارد. متخصص پس از ارزیابی وضعیت در جلسه مشاوره برآورد دقیق‌تری از هزینه را اعلام می‌کند.

عکس‌های قبل و بعد


 قبل و بعد 1

قبل و بعد2- لیفت و کشیدن پوست صورت با نخ

به این مقاله امتیاز دهید

دکتر هادی سرمستمشاهده نوشته ها

Avatar for دکتر هادی سرمست

– متخصص گوش گلو و بینی، جراح سر و گردن، جراح پلاستیک بینی و صورت – فارغ التحصیل دوره تخصصی در مهرماه سال ۱۳۸۸ از دانشگاه علوم پزشکی گیلان – دارای بورد تخصصی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *